Google va actualiza browserul web Chrome către Google Chrome 68 în luna iulie, pentru a semnala în mod explicit site-urile web care sunt sigure și care sunt nesigure. Am acoperit acest lucru într-o postare de pe blog anterioară, dar să aruncăm totuși o privire mai profundă.
Cum influențează această actualizare afacerea dvs.?
Siguranța web a fost întotdeauna importantă iar prin intermediul actualizării browserului Chrome, Google dorește să creeze un mediu mai sigur pe web. Cum? Prin marcarea site-urilor Web Not Secure. Acest lucru ar putea avea cu siguranță un impact negativ asupra afacerii dvs.
1. Clienții vor fi precauți în a tranzacționa pe un site care nu este sigur. Google Chrome 68 va semnala acum site-urile web ca Not Secure dacă nu sunt criptate. Cu un site Not Secure, vizitatorii, vânzările, înscrierile, achizițiile și afacerile ar putea scădea.
2. Google va începe să prioritizeze site-urile care sunt sigure, în partea de sus a paginii cu rezultatele motorului de căutare. Prin urmare, site-urile web care nu sunt sigure vor fi mai mici și clienții dvs. vor avea dificultăți în căutarea site-ului dvs. web.
Cum puteți face site-ul dvs. sigur?
Criptarea. Criptarea este un proces matematic de conversie a datelor într-un cod pentru a împiedica accesul neautorizat. Numărul de biți formează dimensiunea cheii. Biturile pot fi de 40 de biți, de 56 de biți sau de 256 de biți. Cu cât bitul este mai mare, cu atât mai puternică este criptarea.
Un certificat digital precum SSL (Secure Sockets Layer) este o tehnologie care stabilește o legătură criptată între un server web și un browser. Cu SSL, site-ul dvs. Web este sigur deoarece informațiile sunt criptate, împiedicând accesul hackerilor. Un certificat digital pe un site web activează un lacăt și protocolul HTTPS care permite o conexiune securizată de la un server web la un browser. Cu un certificat SSL pe site-ul dvs., clienții se simt încrezători în schimbul de date personale și efectuarea de tranzacții.
Comentarii