Mediul de afaceri depinde din ce în ce mai mult de modul în care comunicăm şi de abilitatea de a răspunde prompt provocărilor. De aceea toate companiile vor să beneficieze de soluţii rapide şi sigure de comunicare, care să le crească eficienta şi care să le ofere soluţii de calitate pentru succesul afacerii lor.
Devenind clientul NAV vei beneficia de suportul nostru tehnic şi comercial. Suportul pentru clienţii noştri se oferă prin prin linie telefonică de asistenţă, email cât şi printr-un sistem inteligent, ticket system.
Internet prin fibră optică
Garantăm conexiunea la Internet între NAV Communications şi locaţia clientului, astfel suportul se rezumă la configurarea serviciului pe echipamentele NAV Communications până la echipamentul clientului unde acesta este responsabil pentru configurare. În cazul în care clientul doreşte informaţii suplimentare cu privire la configurare, acesta va sesiza şi va primi toate informaţiile necesare de la departamentul nostru tehnic (NOC).
Colocare şi Servere Dedicate
Serviciile rulate pe server sunt la latitudinea clientului, noi asigurăm condiţiile necesare pentru ca serverul să funcţioneze în condiţii optime. Astfel datoria noastră este să oferim continuu energie electrică, temperatură ambientală constantă şi conexiune la Internet. Configurarea, administrarea şi optimizarea serverului sau a serviciilor revenind în sarcina clientului.
Dacă se doreşte suport pentru configurarea, administrarea sau optimizarea serverului putem oferi aceste servicii de instalare, configurare, optimizare şi debugging pentru serviciile uzuale (web, mail, baze de date, ftp, etc...), preţul fiind calculat în funcţie de complexitatea situaţiei şi a timpului necesar rezolvării taskului.
Data Center
În cadrul centrului de date NAV Communications va asigura spaţiul în rack, alimentarea cu energie electrică, conexiunea la Internet (după caz) şi temperatura ambientală constantă. Suportul se oferă până la accesul pe echipamentul clientului. În cazul defecţiunilor, echipa noastră de suport (NOC) va înştiinţa clientului cu privire la problema apărută la echipamentul colocat, iar clientul va lua decizia dacă are nevoie de suportul nostru sau doreşte să vină personal în centrul de date. În cazul în care clientul are un contract de suport şi mentenanţă atunci se va respecta contractul respectiv.