La efectuarea unui transfer bancar, te rugăm să indici numărul facturii proforme în prima rubrică de comentarii.
Dacă mai sunt disponibile alte rubrici pentru comentarii, te rugăm indici şi numele Serviciului ales.
* Dacă informaţiile introduse în rubrica de comentarii nu corespund cu informaţiile de pe factura proformă, nu vom putea să identificăm plata.
Plata trebuie efectuată la cel mult şapte (7) zile calendaristice după ce s-a emis factura proformă, in caz contrar aceasta va fi anulată.
Toate costurile asociate transferului bancar vor fi suportate de către client. Suma transferului bancar trebuie să acopere suma totală a facturii proforme. În cazul în care suma recepţionată nu acoperă suma totală a facturii proforme, serviciul nu va fi activat.
În cazul în care nu primeşti confirmarea efectuării plăţii în maximum 5 zile lucrătoare de la efectuarea transferului bancar, te rugăm să ne contactezi telefonic pentru a verifica dacă plata a fost recepţionată. Este posibil să solicităm dovada efectuării plăţii în cazul în care aceasta nu poate fi urmărită.
* Plăţile neidentificate vor fi transferate înapoi către contul bancar emitent, mai puţin costurile de administrare.