Acest tutorial vă prezintă modalitatea de creare a mesajelor de tip auto-responder.
Aceste mesaje pot fi folosite pentru a trimite automat înapoi un mesaj către cineva care a trimis un e-mail pe un anumit cont. Se presupune că sunteți deja logat în cPanel.
Pe pagina principală de cPanel, la secțiunea intitulată „EMAIL” faceți click pe pe icoana „Auto Responders”. Veți fi redirecționat către pagina principală pentru „auto responder”.
Faceți click pe linkul „Add auto responder”.
În căsuța libera “Email”, completați cu numele contului căruia doriți să îi adăugați „Auto Responder”, apoi selectați domeniul aferent contului.
Pe linia „From” scrieți numele care doriți să fie afișat în e-mail-ul auto responder. Linia „Subject”, care conține subiectul pentru email-ul de tip auto responder, o puteți completa sau puteți lăsa setarea implicita.
Aveți la dispoziție și opțiunea de a trimite mesajul în format HTML prin selectarea căsuței „This message contains HTML”.
Introduceți textul pentru mesajul dumneavoastră „auto response” în căsuța „Body”, și când ați terminat faceți click pe butonul „create/modify”. Veți fi redirecționat către o fereastră care va arata că mesajul „auto responder” a fost creat cu succes.
Faceți click pe linkul „Go Back” și veți putea vedea listat noul auto responder. Faceți click pe linkul „HOME” din colțul stânga sus pentru a vă întoarce la pagina principală de cPanel. Acum știți cum să creați un e-mail de tip auto responder din cPanel.
Puteți să ieșiți din cPanel prin închiderea browserului sau folosind butonul de „Logout” din colțul dreapta sus. Daca folosiți o rețea wireless publică, vă rugăm să optați întotdeauna pentru butonul de „Logout” din motive de securitate.
Comentarii