Potrivit statisticilor de la DataProt, zilnic sunt trimise aproximativ 122,3 miliarde de mesaje spam prin e-mail. Aceasta reprezintă aproximativ 85% din traficul zilnic de e-mail din lume. Vorbim despre miliarde și miliarde de e-mailuri nesolicitate, nedorite și, uneori, infestate de viruși, care sunt livrate în căsuțele de e-mail ale oamenilor în fiecare minut.
De-a lungul anilor, companiile de tehnologie au dezvoltat filtre complexe pentru a preveni trimiterea și primirea spam-ului. Aceste filtre folosesc algoritmi pentru a evalua conținutul unui e-mail pentru a determina dacă este spam.
Filtrele de spam sunt incredibil de eficiente și de ajutor. Cu toate acestea, dacă sunteți specialist în marketing și trimiteți e-mailuri de marketing, aceste filtre pot fi puțin prea sensibile și ar putea eticheta un e-mail nevinovat drept spam. Chiar și clienții vă pot eticheta e-mailul ca spam dacă li se pare ceva suspect în e-mailul dvs.
În acest articol, vom analiza lucrurile pe care le puteți face pentru a preveni că propriile e-mailuri să fie marcate ca spam și să fie trimise în dosarul nedorit atât de către filtrele de spam, cât și de către propriii clienți.
5 sfaturi pentru evitarea filtrelor de spam
Evitați anumite cuvinte din subiect
Există câteva cuvinte și expresii la care ar trebui să vă gândiți de două ori înainte de a le folosi în subiectul unui e-mail. Acestea includ cuvinte care induc urgență, cele care promit lucruri prea bune pentru a fi adevărate și cele care se leagă de anumite industrii.
Exemple de astfel de cuvinte includ:
acționează acum
Atenţie
Gratuit
Cumpără direct
Premiu
Click aici
Factură fiscală
Farmacie
Felicitări
RE: contul dvs
De asemenea, utilizarea unui nume de domeniu în linia de subiect poate declanșa cu ușurință filtre de spam.
Gramatica și punctuația contează
Când scrieți un e-mail, acordați o atenție deosebită gramaticii și punctuației. Acest apect se aplica textului, subiectului și textului de previzualizare. Anumite greșeli pot ridica semnalele de alarmă pentru filtrele de spam și pot trimite e-mailul dvs. în dosarul nedorit. Acestea includ:
Utilizarea continuă a majusculelor, cum ar fi NU RATAȚI
Semne de exclamare multiple!!!!!!!!!
Cuvinte scrise greșit
Evitați anumite semnături
O semnătură este un bloc de text care apare la finalul unui mesaj e-mail. Este folosită pentru a furniza destinatarilor detaliile dvs. de contact. De obicei, e-mailurile personalizate provenite de la o echipă de vânzări ar avea acest lucru în partea de jos a e-mailului. Există câteva elemente ale semnăturilor de e-mail care pot crește probabilitatea ca e-mailurile dvs. să fie marcate ca spam.
Acestea includ:
cod HTML
Link-uri de la terți
Imagini cu hyperlinkuri
Pentru a rămâne în siguranță, cel mai bine este să aveți semnătura de e-mail în text simplu, dacă doriți să evitați riscul declanșării unui filtru de spam.
Limitați-vă imaginile
Filtrele de spam pot pune pe lista neagră un e-mail dacă acesta conține prea multe imagini mari – atât în pixeli, cât și în octeți. Când vine vorba de prezentarea fotografiilor și graficelor în e-mailurile dvs., este cea mai bună practică să includeți doar câteva dintre ele și să vă asigurați că aceste imagini sunt comprimate astfel încât să aibă o dimensiune mai mică a fișierului. Asigurați-vă că dimensiunile imaginii sunt în intervalul kiloocteți, mai degrabă decât în megaocteți.
Un alt lucru de reținut este să vă asigurați că imaginile dvs. nu reprezintă mai mult de 50% din conținutul corpului e-mailului.
Nu prescurtați adresele URL
Ați primit vreodată un link sub forma unui URL bit.ly și v-ați gândit de două ori înainte să dați click pe el, deoarece nu ați putut identifica care este adresa? Spammerii folosesc dispozitive de scurtare a adreselor URL pentru a ascunde adevărata natură a linkurilor pe care le includ în e-mailuri. Multe dintre aceste adrese URL scurtate duc la pagini web pline de viruși, programe malware și phishing. Din fericire, filtrele de spam pot detecta acest lucru și vă pot împiedica să faceți click pe ele.
Dacă doriți să includeți link-uri către adrese URL în e-mailurile dvs., cel mai bun mod de a face acest lucru este să includeți un hyperlink cu textul corespunzător complet.
Este demn de remarcat faptul că nu doar filtrele de spam sunt responsabile pentru trimiterea e-mailurilor dvs. în dosarul nedorit – clienții dvs. le pot trimite și ei acolo.
Iată câteva sfaturi suplimentare pentru a vă asigura că nu determinați clienții să vă marcheze e-mailurile ca spam.
Împiedicați cititorii să vă marcheze ca spam
Nu trimiteți prea des
Numărul de e-mailuri pe care clienții dvs. sunt dispuși să le primească de la dvs. va varia în funcție de industria în care vă desfășurați activitatea. De exemplu, dacă aveți o librărie, clienții pot fi dornici să afle despre noile lansări în fiecare săptămână. Între timp, dacă aveți un atelier de mecanică auto, clienții dvs. ar putea dori să audă de dvs. doar în jurul datei de service a vehiculului. Dacă trimiteți e-mailuri prea des, clienții pot fi frustrați.
Cercetările sugerează că aproape 90% dintre consumatorii generali preferă să primească lunar e-mailuri de la companii care îi interesează. Cu toate acestea, pentru a fi sigur că le oferiți destinatarilor de e-mail ceea ce doresc, poate fi util să chestionați abonații pentru a vedea cât de des ar dori să primească e-mailuri și ce fel de conținut doresc să citească.
Comentarii