Inteligența artificială (AI) schimbă lumea în care trăim și afectează fiecare parte a vieții noastre. Elimină SPAM-ul din e-mail. Știe ce vrem să urmărim pe Netflix. De asemenea, poate anticipa problemele în materie de sănătate pe care le putem avea în viitor, astfel încât să putem lua măsuri pentru a le preveni.
Mergând mai departe, AI schimbă peisajul pentru carierele noastre. Există foarte puține industrii care nu sunt afectate în prezent de AI într-un fel sau altul. De la sistemul medical la securitatea pentru industria financiară, soluțiile de inteligență artificială ușurează locurile de muncă ale oamenilor și, în unele cazuri, le elimină cu totul. Desigur, această tehnologie nu poate înlocui cu adevărat toate capacitățile umane în nicio profesie, dar schimbă modul în care lucrăm.
Marketingul este, cu siguranță, una dintre industriile în care AI are un impact. Iată trei moduri în care AI schimbă marketingul tradițional și cum înțelegerea acesteia vă poate ajuta nu numai să vă păstrați slujba, ci și să prosperați așa cum nu ați mai făcut-o înainte.
Inteligența Artificială înțelege termenul de „Big Data”
Trăim în epoca Big Data. Știm mai multe despre oameni, despre obiceiurile lor, despre personalitățile lor și despre orice altceva decât am știut vreodată în istorie. Dar având toate aceste date este absolut inutil dacă nu facem nimic cu ele. Desigur, înainte de a putea lua orice tip de acțiune, trebuie să înțelegem datele. Programele de analiză bazate pe mecanisme de învățare a mașinilor organizează, analizează și identifică cu adevărat valoarea reală a informațiilor. Acest lucru ajută comercianții să ia decizii bine informate, în timp real, care pot avea un impact enorm asupra liniei de bază a companiei. Ceea ce obișnuia să ia comercianților o cantitate enormă de timp pentru a găzdui grupuri de utilizatori și pentru a efectua sondaje lungi despre clienți, se poate face acum în câteva secunde.
Cunoașterea fără acțiune nu te duce nicăieri în lumea vânzărilor și a marketingului. Inteligența Artificială nu numai că oferă marketing-ului o viziune de 360 de grade asupra publicului țintă și a clientului, ci îi oferă o analiză pseudo-psihologică și o scanare neurologică de bază a comportamentului, preferințelor și personalității generale atunci când vine vorba de cumpărare.
Inteligența Artificială automatizează rutina zilnică
AI eliberează timpul comercianților pentru a se concentra asupra gândirii creative și critice. Lucrurile, cum ar fi introducerea manuală a datelor în foi de calcul complicate, crearea de diagrame și analize detaliate și chiar dezvoltarea strategiilor de marketing prin e-mail și social media, au fost toate simplificate și mai puțin consumatoare de timp datorită Inteligenței Artificiale și automatizării. Comercianții pot petrece acum mai mult timp învățând noile tehnologii și participând la conferințe și evenimente pentru a-și aprofunda cunoștințele și pentru a rămâne la curent cu noile tendințe. Iar singura modalitate de a avea o adevărată putere pentru a rămâne în lumea AI este să fi înaintea tehnologiei și să înveți cum să lucrezi cu ea, în loc să fii eliminat de ea.
Sistemul de automatizare bazat pe AI oferă comercianților de astăzi posibilitatea de a se conecta cu clienții lor. Concentrându-se pe lucruri cum ar fi evenimentele personale, interacțiunea cu social media și furnizarea de asistență pentru clienți de clasă mondială, o companie va experimenta mai puțini clienți, crescând în același timp loialismul mărcii pe viață.
Inteligența Artificială îi ajută pe comercianți să fie conectați cu publicul
Companiilor le este mult mai ușor să vândă consumatorilor. Aceștia își salvează toate preferințele în fiecare aplicație pe care o folosesc și de fiecare dată când cumpără ceva online. Aceștia culeg recompensele inteligenței artificiale, permițând acestor informații stocate să sugereze produse pe care le vor aprecia. Deși tehnologia AI face cu siguranță viața consumatorilor mai ușoară, aceasta ajută și mai mult pe comercianți. Managerii de marketing folosesc totul, de la chat-uri îmbunătățite AI la campanii inteligente de e-mail pentru a genera conținut automat.
De exemplu, Sephora a dezvoltat un chat-boot numit „Kik” pentru a profita de sezonul petrecerilor. Kik a oferit sfaturi de stil și conținut personalizat pentru a ajuta adolescenții cumpărători.
Salesforce Einstein motorul inteligenței artificiale oferă modele predictive de notare care pot determina cât de probabil este ca un anumit segment de cumpărători să fie atras de un email special. De asemenea, permite segmentarea publicului pentru a transmite mesajul potrivit persoanei potrivite la momentul potrivit.
Curata este o soluție îmbunătățită AI, care în prezent ajută companiile precum Cisco, J.P. Morgan, Symantec și Zendesk să găsească, să creeze și să distribuie conținut orientat. Prin utilizarea tacticii de prelucrare a limbajului natural și a tacticii de învățare a mașinii, Curata este capabilă să descopere, să rezume, să editeze, să publice și să promoveze informații relevante.
Alte soluții de marketing, cum ar fi Marketo și HubSpot, utilizează, de asemenea, AI nu numai pentru a automatiza sarcinile de rutină, ci și pentru a crea mesaje mai personalizate și mai relevante prin analizarea comportamentului clienților.
Concluzie
Inteligența artificială nu va putea niciodată să înlocuiască interacțiunea umană reală și nimic nu face ca și clienții să fie mai loiali unei companii decât să simtă că au o relație reală și că acea companie se îngrijește cu adevărat de ei. Acestea fiind spuse, AI are, de asemenea, puterea de a ajuta la îmbunătățirea și cultivarea acestor relații, mai degrabă decât să distragă atenția de la acestea.
Mai multe schimbări suntem siguri că vor veni, deoarece tehnologia continuă să avanseze rapid. Învățand despre AI, deoarece se referă la rolul dvs. de marketing specific, este cheia pentru succesul dvs. în viitor ca vânzător.
Comentarii