Înțelegerea diferenței dintre redirecționările HTML permanente și alte redirecționări

Schimbarea site-urilor dintr-un domeniu în altul este un scenariu comun, mai ales dacă utilizatorii întâmpină probleme cu domeniile existente. De exemplu, problemele precum site-urile mai vechi cu fun ...

Publicat la data de 12.07.2018

Actualizat la data de 22.02.2019

Scris de NAV Communications

4 minute rămase

Schimbarea site-urilor dintr-un domeniu în altul este un scenariu comun, mai ales dacă utilizatorii întâmpină probleme cu domeniile existente. De exemplu, problemele precum site-urile mai vechi cu fundaluri statice sau GIF-uri, site-urile care pur și simplu doresc să schimbe numele domeniului, să redefinească site-urile pentru a fi responsive etc. sunt destul de comune. Deși modificarea adresei URL a site-ului este o soluție fezabilă, există un risc considerabil implicat în aceasta.

Ca proprietar de afacere dacă planificați oricare dintre cele de mai sus, iar site-ul dvs. are un bun rang al motorului de căutare sau traficul este mare, atunci această mișcare ar putea afecta afacerea dvs. În acest articol, vom discuta despre cum să abordăm această problemă cu ajutorul „redirecționării” și să înțelegem redirecționările în detaliu.

Deci, ce este Redirecționarea?

Redirecționarea este o modalitate de a trimite utilizatorii și motoarele de căutare la o altă adresă URL (Uniform Resource Locator) decât cea solicitată de către utilizator. Redirecționarile vă ajută să vă mențineți clasamentul site-ului dvs. fără a compromite clasamentele existente.

În funcție de situații există 3 tipuri de redirecționări disponibile:

Redirecționarea 301

Redirecționarea 301 este, de asemenea, cunoscută sub numele de „Redirecționare permanentă” și este redirecționarea recomandată în scopuri SEO. Această redirecționare este utilizată atunci când utilizatorii decid să își schimbe adresa URL. Pe scurt, site-ul este mutat într-o locație nouă. Beneficiul cheie al utilizării acestei redirecționări este acela că nu numai redirecționează utilizatorul la noua adresă URL de la cea veche, ci și redirecționează traficul și clasamentele. Aceasta este de departe cea mai prietenoasă redirecționare care trece peste 90% din „link juice”.

Redirecționarea 302

Redirecționarea 302 este, de asemenea, cunoscută sub numele de Redirecționarea de mutare temporară. Chiar dacă motorul de căutare redirecționează utilizatorii către noua adresă URL, acesta nu elimină vechea adresă URL din rezultatele căutării. Deoarece pagina nu este înlocuită, motorul de căutare creează un nou index pentru noua adresă URL, rezultând astfel o nouă clasare. Cu redirecționarea 302, clasamentul vechi nu se transferă la noua adresă URL. Acest lucru este util în cazul unei mutări temporare în care doriți să păstrați clasamentul vechiului URL.

Meta Refresh

Spre deosebire de cele 2 redirecționări anterioare, Meta Refresh funcționează la nivel de pagină în loc de server. Meta Refresh este folosită de obicei atunci când un site web dorește să redirecționeze utilizatorii la o pagină diferită în interval de 5-10 secunde de la accesarea de către utilizator a paginii curente. De exemplu, este posibil să fi văzut acest mesaj pe anumite site-uri Web: „Veți fi redirecționat către pagina principală în 5 secunde, faceți clic aici dacă nu sunteți redirecționat.” Aceasta este Meta Refresh. Acesta este cel mai puțin recomandat din perspectiva SEO.

Motive pentru a utiliza redirecționările permanente:

Ca proprietar de site web, menținerea clasamentului și a popularității site-ului dvs. de afaceri este un aspect foarte important deoarece construirea necesită timp și efort. Cu toate acestea, există momente în care nu aveți o altă opțiune și trebuie să treceți la o nouă adresă URL.

Iată patru motive pentru care puteți configura redirecționări permanente pe site-ul dvs. Web:

1. Când vă decideți să remodelați structura existentă a site-ului dvs., aceasta ar putea duce la duplicarea paginilor. Fiind duplicate, site-ului dvs. ar putea scădea în clasament. Cea mai bună modalitate este să dezactivați câte o pagină și să o redirecționați către versiunea nouă.

2. Când decideți să fuzionați două sau mai multe pagini cu diferite de produse într-o singură pagină.

3. Dacă doriți să vă schimbați numele de domeniu, puteți seta redirecționarea permanentă astfel încât tot traficul să poată fi redirecționat de la vechiul nume, la noul URL.

4. În cazul în care ștergeți o pagină în mod permanent și nu puteți să o eliminați din indexurile Google sau de pe motoarele de căutare, aceasta ar duce la o pagină de eroare 404 pagină negăsită. Acest lucru poate reflectă negativ pe site-ul dvs. și poate avea un impact asupra clasamentului site-ului dvs., deoarece acesta se va încărca de fiecare dată când un utilizator vizitează acea pagină. Redirecționarea este o opțiune mai bună.

Configurarea redirecțiilor 301:

Site-uri Web bazate pe Windows:

Dacă site-ul dvs. este găzduit pe server Windows, puteți configura redirecționarea permanentă prin Internet Information Services (IIS). Ghidul care vă va ajuta în acest proces îl veți găsi pe site-ul oficial Microsoft.

Site-uri bazate pe Linux:

Pentru a configura o redirecționare 301 pe site-ul WordPress găzduit de Linux, puteți utiliza fie un plugin, fie adăugați următorul cod în fișierul .htaccess prin FTP.Apache

RewriteCond %{SERVER_PORT} 80
RewriteRule ^(.*)$ https://www.yoursite.com/$1 [R=301,L]NGINX
server {
listen 80;
server_name domain.com www.domain.com;
return 301 https://domain.com$request_uri;}

Notă: Acest lucru este valabil numai pentru site-urile WordPress

Concluzie:

Utilizați redirecționarea 301 cu prudență, deoarece redirecționarea mai multor pagini către o singură locație poate fi un semnal de alarmă pentru Google, care ar putea lua în considerare acest mesaj că fiind unul spam. Rezultatul final va fi că pagina dvs. va fi penalizată sau chiar banata. Dacă trebuie să redirecționați, setați diferite redirecționări și urmați protocoalele adecvate pentru setarea paginii.

0

Articole relevante

21 May2024

Inteligența Artificială versus Rețele: Rivalitate sau Colaborare?

Citește mai departe
05 Oct2023

Wi-Fi 6: Următoarea evoluție a conectivității fără fir

Citește mai departe
21 Aug2023

Securitatea Online și Inteligența Artificială în VPN-uri

Citește mai departe
07 Aug2023

Inteligența Artificială în Companiile IT

Citește mai departe
03 Jul2023

Bluetooth Low Energy (BLE): Tehnologia fără fir ce schimbă lumea conectivității

Citește mai departe
29 May2023

Descoperă Fascinantul Univers al Deep Learning-ului

Citește mai departe

Comentarii