Se întâmplă în sfârșit. După luni de speculații și sugestii ale companiei, gigantul de streaming Netflix se va alătura Hulu, Peacock, Paramount Plus și altor furnizori de conținut, oferind un nivel de abonament susținut de reclame.
Aproape toată lumea de pe planetă se aștepta la această mișcare, dar a existat o surpriză în anunț. Netflix predă multe dintre aspectele tehnologice ale acestui serviciu gigantului Microsoft.
Da, ați citit bine, Microsoft! Compania acționează ca „partener tehnologic și de vânzări” al streamerului. Valorificându-și priceperea de marketing pentru a intra în legătură cu potențialii agenți de publicitate pentru a implementa reclamele.
De ce Microsoft?
Netflix spune că a ales Microsoft din mai multe motive, inclusiv concentrarea companiei pe protecția confidențialității utilizatorilor.
„Microsoft are capacitatea dovedită de a susține nevoile de publicitate în timp ce lucrăm pentru a construi un abonament susținut de reclame”. A scris directorul operațiunii Netflix, Greg Peters. „Mai important, Microsoft a oferit flexibilitatea de a inova de-a lungul timpului. Atât din punct de vedere tehnologic, cât și din punct de vedere al vânzărilor.”
Ambele companii rămân tăcute în ceea ce privește prețul și disponibilitatea, dar Netflix a declarat că planul susținut de reclame nu va înlocui niciun plan de abonament preexistent, cum ar fi planurile de bază, standard și premium fără reclame.
Abonament Netflix cu reclame ar urma să coste între 7 şi 9 dolari
De asemenea, ar putea trece ceva timp până când planul să devină disponibil pentru consumatori, deoarece COO Peters spune că tehnologia este la început și că au multe obstacole de rezolvat.
Nu este prima dată când cei doi giganți fac echipă. Funcția originală Netflix Watch Instantly, încă din 2007, a fost alimentată de Silverlight de la Microsoft, iar Xbox 360 a fost prima consolă de jocuri care a primit o aplicație de streaming HD Netflix.
Comentarii