Zgomotul din fibră ar putea fi folosit pentru a crește capacitatea datelor
Creșterea capacității cablurilor de fibră optică ar putea fi posibilă într-o zi prin exploatarea unei părți a semnalului care se consideră, de obicei, ca fiind substandard. Acest element imperfect de ...
WordPress 5.1 Betty: Cel mai nou update
Începând cu data de 15 martie 2019, WordPress alimentează 33,4% din site-urile web la nivel global. Fiind un sistem popular de gestionare a conținutului, sunt lansate noi actualizări la fiecare câteva ...
Cum se pot actualiza detaliile personale din zona de client
Acest tutorial va prezenta modalitatea de actualizare a detaliilor personale din zona de client. Este esențial să se mențină aceste detalii actualizate astfel încât clientul să poată fi în contact per ...
Deblocarea unei adrese IP blocate din zona de client
Pentru protecția datelor și a echipamentelor, pe serverele de Shared Hosting pe care sunt situate conturile clienților rulează un Firewall. În cazul în care se poate accesa orice site, mai puțin site- ...
Verificarea email-urilor primite în zona de client
Acest tutorial va prezenta modalitatea prin care se pot verifica email-urile primite în zona de client. Este esențial ca utilizatorii să fie la curent cu e-mail-urile primite în zona de client. Compan ...
Cum se poate înregistra un nume de domeniu din zona de client
Acest tutorial va prezenta modalitatea de înregistrare a unui nume de domeniu din zona de client. Acesta este un proces simplu, cu doar câțiva pași de urmat. Se presupune că s-a efectuat deja logarea ...
Cum se pot comanda produse suplimentare din zona de client
Acest tutorial prezintă modalitatea prin care se pot comanda produse suplimentare din zona de client. Este un proces ușor, și se pot găsi cu ușurință produsele căutate. Se presupune că s-a efectuat de ...
Autentificarea în zona de client
Primul pas în procesul de logare în zona de client este deschiderea unui browser de Internet și introducerea adresei „https://client.ro”. Se va deschide pagina de autentificare. Aici sunt ...
Crearea și administrarea tichetelor de suport din Zona de Client
Acest tutorial va prezenta modalitatea prin care se pot deschide și administra tichetele de suport. Tichetele de suport reprezintă o modalitate foarte bună de comunicare cu departamentele NAV atunci c ...
cPanel sau Zona de Client?
Trebuie accesat cPanel sau Zona de Client? Uneori este greu de știut ce trebuie accesat pentru a efectua anumite operațiuni. Cei mai mulți utilizatori devin confuzi la un moment dat, astfel că acest t ...