Reclamă pe Google sau Facebook?

Reclamele plătite reprezintă o metodă excelentă de a atrage trafic consistent și rapid pe orice magazin online. Cu toate acestea, poate fi destul de greu să lucrezi în platformele existente atunci cân ...

Publicat la data de 11.10.2022

Actualizat la data de 11.10.2022

Scris de NAV Communications

3 minute rămase

Reclamele plătite reprezintă o metodă excelentă de a atrage trafic consistent și rapid pe orice magazin online. Cu toate acestea, poate fi destul de greu să lucrezi în platformele existente atunci când te afli la început de drum. Cele mai utilizate canale de comunicare cu clienții sunt Google sau Facebook. Ambele companii oferă posibilitatea de advertising, astfel încât va fi greu să iei o decizie dacă lucrezi cu un buget restrâns. Mai jos vei afla avantajele și dezavantajele fiecărei opțiuni!

Cum funcționează promovarea plătită pe Facebook?

Facebook este încă o rețea de socializare populară și are în prezent aproape 3 miliarde de conturi active. Reclamele pe aceeași platformă se construiesc în ads manager, unde se poate stabili audiența în funcție de datele demografice, interes și comportament. Aici este necesar să decizi care va fi bugetul tău zilnic, imaginea pe care o vei utiliza și locația.

Un element ce diferențiază Facebook de Google constă în faptul că ai opțiunea de targetare. Nu există cuvinte cheie, deoarece utilizatorii care dau scroll nu au mereu interes în achiziționarea de produse sau servicii. În schimb, vei reuși să obții o rată de conversie decentă adresându-te oamenilor potriviți. Pentru asta ia în calcul factori precum vârsta, genul, venitul și locul de muncă.

Când să faci reclame pe Facebook?

Aceste reclame sunt eficiente pentru afacerile care pun accent pe partea de brand awareness, deoarece reușești să ajungi la persoane care n-au auzit de ceea ce oferi până acumpe Google sau Facebook. Pentru a putea atrage atenția, se poate utiliza inclusiv formatul video. Dacă decizi să folosești o imagine, alege o poză care să conțină puțin text și care să nu fie editată cu filtre. Reclamele pe Facebook mai sunt eficiente pentru construirea listei de email. Această activitate te va ajuta să obții un canal de promovare suplimentar și să sporești nivelul de trafic existent.

Cum funcționează reclamele plătite pe Google?

Google te ajută să-ți afișezi anunțul direct în prima pagină. Acesta va apărea deasupra căutărilor normale, iar un titlu atractiv va reuși să captiveze lumea. Intenția audienței este ceea ce face acest canal de comunicare atât de puternic. Folosind cuvinte cheie specifice, vei reuși să găsești oameni care își doresc să achiziționeze pe loc diverse produse sau servicii. Este necesară mai multă muncă pentru astfel de reclame, însă rezultatele obținute vor fi pe măsura investiției.

Când să faci reclame prin Google Ads?

Reclamele în Google sunt utile în momentul în care îți dorești să crești vânzările. Acestea nu te vor ajuta foarte mult pentru alte tipuri de promovări, cum ar fi cea de conținut sau pentru lista de email. Partea bună constă în faptul că vor exista oameni care vor vedea oferta ta, iar abilitățile de copywriting îți pot aduce un avantaj față de competitori.

Cum alegi cea mai bună alternativă, Google sau Facebook?

Ambele platforme au la baza reclame de tip PPC, dar diferența constă în modul de operare. Facebook este un mediu vizual, unde targetezi audiențe similare pe baza diverselor criterii. Reclamele în Google necesită un research amănunțit pentru a putea fi găsite cuvinte cheie care să aducă vânzări. Când iei în calcul aceste alternative, trebuie să te gândești la obiectivele tale pe termen lung și la raportul între preț și rezultate. Ține cont de ideile de mai sus și îți va fi mai simplu să iei decizia potrivită în ceea ce privește Google sau Facebook !

0

Articole relevante

05 Nov2024

Suntem în siguranță pe internet?

Citește mai departe
01 Nov2024

Ghid pentru Configurarea Zonei DNS

Citește mai departe
29 Oct2024

Cum să configurezi corect un firewall: Ghid complet

Citește mai departe
23 Oct2024

Cum să Optimizezi Imaginile pentru Website-ul Tău

Citește mai departe
18 Oct2024

Cum să Menținem Site-urile la Zi: Ghid pentru Webmasteri

Citește mai departe
08 Oct2024

Optimizarea unui Website: Ghidul Complet pentru Performanță Maximă

Citește mai departe

Comentarii