Rezultatele căutărilor Google afectate din cauza modificării algoritmului?

Este sigur să spunem că Google este o parte integrantă a vieții noastre de zi cu zi. Și-au consolidat locul în lume, mai ales că dețin o cotă de peste 86% din piața motoarelor de căutare. Google este ...

Publicat la data de 28.06.2022

Actualizat la data de 28.06.2022

Scris de NAV Communications

3 minute rămase

Este sigur să spunem că Google este o parte integrantă a vieții noastre de zi cu zi. Și-au consolidat locul în lume, mai ales că dețin o cotă de peste 86% din piața motoarelor de căutare. Google este o forță care trebuie luată în considerare și este neobișnuit să ne gândim la ce ar fi lumea fără el.

Recent, motorul de căutare și-a lansat mult așteptatul „core update” din mai 2022, iar actualizarea s-a încheiat oficial pe 9 iunie 2022. Deoarece Google este cel care ajută clienții în a vă descoperi site-ul, este este firesc să fiți îngrijorat de aceste schimbări și de modul în care vă vor afecta.

Dacă doriți să aflați mai multe despre modificările aduse algoritmului Google, citiți acest articol. Iată ce trebuie să știți despre cea mai nouă actualizare Google Core și despre cum să evitați o scădere în clasament a site-ului dvs.

Ce este această actualizare Google Core?
Când Google afirmă că va face modificări algoritmului său sau orice alte actualizări de bază, există un lucru crucial de reținut. Scopul lor ca motor de căutare este să-și îmbunătățească experiența utilizatorului; nu experiența pe care o au utilizatorii cu site-ul dvs.

În declarația lor oficială despre „core update”, Google a explicat că a fost „conceput pentru a crește relevanța generală a rezultatelor căutării noastre și a le face mai utile pentru toată lumea”.

În termeni simpli, actualizările de bază sunt modalitatea Google de a îmbunătăți calitatea și relevanța generală a rezultatelor căutării. Când au loc aceste actualizări, nu este vorba despre un anumit site web. Cu toate acestea, de dragul afacerii dvs., ar trebui să fiți conștient de aceste actualizări, deoarece pot produce modificări ale performanței site-ului web.

Ce s-a schimbat?
Deoarece există actualizări de bază pentru a îmbunătăți funcționalitatea de căutare și a ține pasul cu mediul web în continuă evoluție, este esențial să știți ce s-a schimbat.

Modificarea amplă a algoritmului Google afectează clasarea rezultatelor căutării pe baza paginilor web indexate ale unui site. La tranziția inițială, site-urile web au înregistrat o volatilitate ridicată în rezultatele căutării Google, care de atunci s-a stabilizat.

De ce site-urile își văd poziția în clasament în scădere
Principalul motiv pentru care site-urile își văd poziția în clasament în declin este că Google reevaluează paginile de pe site-ul dvs. Google a observat că unele site-uri web ar putea avea scăderi sau câștiguri de poziție în clasamentul lor general.

De exemplu, dacă site-ul dvs. web conținea pagini web care odată s-au clasat pe primele poziții datorită unor anumite cuvinte cheie, această actualizare de bază ar putea determina ca aceleași pagini să fie clasate mai jos, ceea ce ar putea afecta clasarea totală a site-ului dvs. în rezultatele căutării în general.

În cazurile care nu țin de actualizările de bază, încălcările regulilor Google pentru webmasteri reprezintă singurul motiv pentru o modificare sau o acțiune algoritmică care provoacă o modificare de clasament a site-ului dvs. Din nou, deși aceste actualizări de bază nu vizează anumite site-uri web sau pagini, înțelegerea modului de a reduce orice impact negativ poate fi benefică.

Potrivit Search Engine Journal, există o suspiciune în ideea în care conținutul generat de AI a avut un impact mai mare în această nouă actualizare, dar nu există o declarație oficială din partea Google care să susțină acest lucru.

Cum să evitați acest lucru pe site-ul dvs.
Potrivit Blogului Google Search, este vital să rețineți că, chiar dacă site-ul dvs. înregistrează o scădere a în clasament, este posibil să nu puteți face nimic pentru a îmbunătăți imediat rezultatele motorului de căutare.

Cel mai bun sfat pentru a evita scăderea în clasament a site-ului dvs. este să aveți cel mai bun conținut posibil pe baza publicului țintă și a cuvintelor cheie. De asemenea, fiți foarte conștienți de modul în care efectuarea de modificări la site-ul dvs. web vă poate afecta și mai mult, deoarece ați putea face modificări la ce nu trebuie.

Deși afacerea dvs. nu poate opri schimbarea algoritmului Google, puteți să vă asigurați că produceți cel mai bun conținut posibil și îl prezentați eficient.

0

Articole relevante

21 May2024

Inteligența Artificială versus Rețele: Rivalitate sau Colaborare?

Citește mai departe
05 Oct2023

Wi-Fi 6: Următoarea evoluție a conectivității fără fir

Citește mai departe
21 Aug2023

Securitatea Online și Inteligența Artificială în VPN-uri

Citește mai departe
07 Aug2023

Inteligența Artificială în Companiile IT

Citește mai departe
03 Jul2023

Bluetooth Low Energy (BLE): Tehnologia fără fir ce schimbă lumea conectivității

Citește mai departe
29 May2023

Descoperă Fascinantul Univers al Deep Learning-ului

Citește mai departe

Comentarii